Пріоритетними завданнями діяльності ректора та колективу Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на 2019 р. є:
– здійснювати профорієнтацію серед учнівської молоді з метою подальшого залучення її до навчання в Університеті, організовувати роботу підготовчих курсів із підготовки громадян України для вступу до закладів вищої освіти, проводити Всеукраїнську олімпіаду Університету для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти;
– здійснювати пошук та підтримку обдарованих дітей, сприяти їхній подальшій освіті, співпрацювати з Хмельницьким територіальним відділенням Малої академії наук України, районними, міськими філіями Малої академії наук України, науковими установами та організаціями тощо;
– забезпечити відкритість і прозорість під час прийому вступників до Університету, інформувати потенційних вступників про Правила прийому до Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка у 2019 р.;
– проводити дні відкритих дверей для старшокласників для презентацій факультетів і проведення пробного ЗНО;
– налагодити співпрацю факультетів Університету з обласними, районними та міськими управліннями освіти і науки, закладами освіти шляхом укладання угод про співпрацю та спільного проведення заходів.
– формувати відповідний кадровий склад груп забезпечення спеціальностей Університету згідно вимог Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 347);
– удосконалити Порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів) Університету;
– удосконалити систему реалізації права на вибір навчальних дисциплін студентами шляхом електронної реєстрації їхніх заяв у модульному об’єктно-орієнтованому динамічному навчальному середовищі (MOODLE);
– проводити роботу щодо впровадження єдиного автоматизованого освітнього середовища АСК «ВНЗ» через підтримку в актуальному стані інформації довідників АСК «ВНЗ», оперативне внесення змін до блоків інформації, що охоплює навчальні та робочі навчальні плани, дані про кадрове забезпечення освітнього процесу, навчальне навантаження науково-педагогічних працівників, аудиторний фонд Університету на початок навчального року;
– забезпечувати підготовку навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін відповідно до нормативних документів Кабінету Міністрів України, зокрема Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, Міністерства освіти і науки України;
– покращити якість навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін через підготовку електронних видань, наповнення модульного об`єктно-орієнтованого динамічного середовища (MOODLE) та використання його можливостей для удосконалення самостійної роботи студентів, самоконтролю та контролю за результатами виконання її завдань;
– активізувати роботу щодо виготовлення електронних освітніх ресурсів і забезпечення реалізації Положення про електронні освітні ресурси в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка;
– забезпечувати систематичний моніторинг освітнього процесу в Університеті;
– проводити щосеместровий ректорський контроль навчальних досягнень студентів на всіх рівнях для перевірки їх рівня знань, умінь та навичок з навчальної дисципліни (або окремого змістового модуля) з наступним аналізом якості навчання та викладання;
– використовувати можливості модульного об`єктно-орієнтованого динамічного середовища (MOODLE) для реалізації та підтримки модуля «Unplag», з допомогою якого забезпечити функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату;
– проводити рейтингове оцінювання діяльності всіх учасників освітнього процесу, кафедр і факультетів та оприлюднювати отримані результати на офіційному веб-сайті Університету;
– посилити практичну підготовку здобувачів вищої освіти за допомогою кваліфікованого керівництва практикою досвідченими викладачами кафедр, які викладають фахові дисципліни та формуванням на базах практик сучасного інформаційного й технологічного забезпечення (бібліотеки, лабораторії, технічної та іншої документації тощо), що відповідає спеціальностям, спеціалізаціям, за якими здійснюється підготовка фахівців.
– створити і розмістити на офіційному веб-сайті Університету інформаційні пакети з кожної освітньої (освітньо-професійної/освітньо-наукової) програми;
– забезпечувати участь зовнішніх стейкхолдерів в експертизі освітніх програм на етапі їх створення та періодичного оновлення, в оцінюванні навчальних досягнень студентів під час атестації, у процесі навчання студентів в Університеті (викладання спецкурсів, керівництво практикою, керівництво/співкерівництво курсовими, дипломними роботами тощо);
– розширювати перелік спеціальностей і спеціалізацій, за якими здійснюється освітня діяльність в Університеті;
– розробляти і впроваджувати освітні (освітньо-професійні/освітньо-наукові) програми для нових спеціальностей та спеціалізацій;
– запроваджувати орієнтовані на здобувачів вищої освіти навчальні плани підготовки фахівців;
– забезпечити належний рівень підготовки акредитаційних справ з первинної акредитації бакалаврських і магістерських освітньо-професійних програм спеціальностей Університету.
– розвивати локальну мережу Університету, максимально використовувати інформаційну платформу MOODLE та удосконалення web-ресурсу Університету, забезпечити подальше впровадження в Університеті автоматизованої інформаційної системи АСК «ВНЗ»;
– реалізувати план заходів щодо розширення та оновлення матеріально-технічної бази Університету;
– удосконалювати зміст і структуру офіційного веб-сайту Університету та його англомовну версію;
– створити потужне освітньо-інформаційне середовище в Університеті, що відповідає міжнародним стандартам, та впроваджувати в освітній процес сучасні інформаційно-комунікаційні технології;
– забезпечувати публічність інформації про діяльність Університету відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Деякі питання оприлюднення інформації про діяльність вищих навчальних закладів» від 19 лютого 2015 р. № 166;
– забезпечувати розробку/оновлення, наповнення та інформаційну підтримку сайтів структурних підрозділів Університету.
– забезпечити готовність Університету до проведення державної атестації в частині провадження наукової (науково-технічної) діяльності;
– створити ефективну систему запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових працях працівників і здобувачів вищої освіти Університету;
– продовжити роботу з налагодження зв’язків з іноземними ЗВО для організації програм міжнародної академічної мобільності, оформлення відповідних документів і договорів; сприяння участі студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників Університету в міжнародних програмах академічних обмінів; активізація роботи із запровадження англомовних курсів і програм фахових дисциплін, узгодження навчальних програм із партнерами університету, що сприяло б підвищенню рівня академічної мобільності студентів, впровадженню програми «Подвійний диплом»;
– активізувати участь науковців Університету в міжнародних, державних, регіональних конкурсах науково-дослідних робіт, у сучасних наукових проектах, отриманні грантів тощо;
– забезпечити широке представлення результатів науковців Університету в наукометричних базах даних, розроблення для науково-педагогічних працівників університету рекомендацій щодо пошуку публікацій і видань, які індексуються наукометричними базами даних, зокрема Wed of science та Scopus;
– підвищити ефективність науково-дослідної роботи студентів;
– збільшити кількість студентів-переможців міжнародних та всеукраїнських наукових змагань (олімпіад, конкурсів, турнірів тощо);
– розробити програму підготовки та атестації викладачів Університету щодо володіння іноземними мовами на рівні В2;
– продовжити роботу із забезпечення захисту прав інтелектуальної власності на результати наукової та науково-технічної діяльності, здійснення комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності через отримання свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір викладачами Університету.
– удосконалити нормативно-правову базу діяльності Університету шляхом розробки та прийняття Кодексу академічної доброчесності Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка;
– продовжити роботу з оптимізації структури Університету;
– створити інтегровану інформаційно-автоматизовану систему управління Університетом, включаючи всі сфери його діяльності; оптимізувати систему документообігу в Університеті та впровадити електронний документообіг;
– забезпечувати цільове та ефективне використання загального та спеціального фондів Університету;
– продовжувати реалізацію загальноуніверситетської програми енергоефективності та енерго- й ресурсозбереження;
– удосконалювати матеріально-технічну базу для забезпечення якісних освітніх послуг;
– використовувати матеріальне заохочення здобувачів вищої освіти та працівників Університету, надавати їм матеріальну допомогу в разі звернення з відповідною заявою.
У 2019 р. діяльність ректора та професорсько-викладацького складу, інших працівників Університету буде спрямована на реалізацію сучасних потреб суспільства у зростанні рівня якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, що стане істотною складовою його соціально-економічного, культурного розвитку, забезпечить плідну співпрацю зі студентським колективом та успішне, якісне виконання завдань, визначених законодавством України, наказами та розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Статутом Університету (нова редакція) і Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом працівників Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на 2018-2020 роки й іншими нормативними документами.